Sidor

söndag 15 april 2012

Fitnesstest # 2

Så var det tydligen dags för Fitnesstest # 2. Halvvägs genom Bodyrock-challenge alltså. Samma test som första dagen och nu var det upp till bevis! Har det blivit nån förändring från första dagen? Jag kan säga att jag gick ALL IN. Svetten sprutade åt alla håll och kanter.

Här är mina nya personbästa (inom parentes står de gamla resultaten från 1 april):

- Jump squat: 34 (28)
- Push ups: 10 på tå, 11 på knä (8 på tå, 10 på knä)
- Burpee - 12 (11)
- High knees: 138 (116)
- Switch lunges: 27 (18)
- Tuck jumps: 22 (18)
- Tricep dip: 26 (19)
- Straight abs: 20 (14)

Det är klart att det var mycket lättare att köra denna gång då jag hade nåt att "slå", dvs mina tidigare resultat. Det ultimata testet blir ju om två veckor. It is the final count down!

Vill ni också göra testet? Kolla HÄR för instruktioner!

Efter testet, som bara är 8 minuter, körde jag min nya Flowin sport för första gången. Jag körde den video som fanns med kitet och det gick riktigt bra. Jag ser stora möjligheter med denna manick när jag fått in tekniken. I keep u updated!

3 kommentarer:

Beatatjata sa...

Grym du är! OCh smart att ha ett test i mitten för nog blir det så som du säger, att man ger allt för att slå de första resultaten. Spännande att se om ytterligare två veckor!

Anonym sa...

Wow grymt bra jobbat!!!
Härligt!!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Shit vilka resultat!!!! Superglad för dig:-) HÄRLIGT jobbat! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...