Sidor

lördag 28 april 2012

Revansch!

Kommer ni ihåg mitt failade Bodyrockpass jag gjorde i tisdags? Det jag bara gjorde en runda av, men egentligen skulle gjort tre? Jag tog revansch igår och fy farao. Det var tufft. Efter torsdagens galna pass blev gårdagens pass knäckande. Men jag gjorde det! Hälften av tiden önskade jag att jag tagit mitt förnuft till fånga och hoppat av där och då. Trots det höll jag ut...Lovely!

Idag är det vilodag för hela slanten. Jag ska bara ligga på soffan, mysa och ha det skönt. Because I'm worth it ni vet. Imorgon är det löpning och måndag sista testet efter Bodyrockutmaningen. Har jag blivit nåt bättre? Därefter är det nya planer från maj som börjar med en vilovecka! Planerna offentliggörs senare idag.

Let the laziness begin!


3 kommentarer:

Malin-Charlotta sa...

Vad skönt med vilodag! Svarade dig i min blogg nyss, slänger in det här så kan du läsa om du vill <3

Kära Trillis, du är långt ifrån ensam. Vi hamnar alla där, jag med. Får påminna mig alla de här sakerna när jag för första gången i mitt liv verkligen satsar på att skaffa "den där magen". Jag bara ska nå dit, men njuter jag av vägen och vad händer om jag inte får det resultat som jag önskar? Är jag mindre värd då? Så klart inte, jag har fortfarande tryggheten, kärleken och respekten till mig själv, så länge det är de tankar som jag föder allra mest. Vi blir vad vi tänker, det får vi heller aldrig glömma.

Det är ett ständigt arbete min vän och det viktigaste målet i våra liv. Att älska sig själv.

felicia sa...

sv: jamen precis.. säger man bara att "jag ska äta mindre godis" då funkar det inte.. men sätter man ett mål att fram tills dess ska jag inte äta godis. nej då är de tävling i skallen :D

Jenny - Pigg och stark! sa...

Härligt! Hoppas du får en underbar dag och att solen skiner hos dig med! Jag drar strax iväg till gymmet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...