Sidor

fredag 13 april 2012

Say what again?

Skickade sms till syrran igår kväll:

Vill du ta halvnakenbilder på mej typ sista april?

Erm. Vi har ett nära förhållande vi två.

Till svar fick jag:

Hahahaha som om jag skulle kunna motstå det! Vilken fråga!

Jag skrev tillbaka:

Jag förstod det. Ett lustfyllt uppdrag.

Syrran replikerade:

Läste för övrigt nakenbilder först och hajjade till lite då...

Jag fortsatte:

Haha! Kanske skulle skrivit formbilder. Låter bättre, Kan va naket med om du vill. Hehe


Syrran e känslig:

Nja, tror jag håller mig till seminude-bilder av syrran alltså. Känns aningen olustigt med helnude :p Å andra sidan kanske jag kan tjäna mig en hacka . Vi tar min kamera va?

Och ja. Vi är relativt normala båda två. Kanske svårt att tro att vi spenderat många år på universitetet. Det var lätt att komma in.




5 kommentarer:

Anonym sa...

:-) Mysigt med syrror:-) Kram

Annie sa...

Haha! Vad jag önskar jag hade en syster ibland. ;-)

anna sa...

haha, skrattar!

Beatatjata sa...

Systrar äger :-)

nicole sa...

Haha :) Sköna ni e!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...