Sidor

onsdag 25 april 2012

Vad jag gör på söndag!

M frågade vad sjutton det är jag ska göra på söndag...och det ska jag förklara. Det står löpning. Well, jag hoppas ni alla förstår att det betyder att jag ska springa. På löpband. I och för sig är kanske inte det självklart att det blir på löpband, men nu vet ni. Skriv upp det i era anteckningsböcker (intressemupparna antecknar).

Därefter stod det Zuzkalight. Kanske lite krångligare, men häng på så ska jag förklara!
Det är en hemlig sekt startad av Zuzana (en av grundarna av Bodyrock) och som levererar en workout varje vecka. För det mesta är det baserat på övningar man gör med sin egen kroppsvikt, liksom Bodyrock. När man utfört den grymt jobbiga träningen och dött den lilla "jag-kommer-aldrig-mer-att-kunna-resa-mig-döden" tillber man sedan gudinnan Zuzana genom att dricka lite proteindrinkar och eventuellt äta rått kött from the bone. Det senare är frivilligt. Det går bra med tofu också. 

Join the sekt HÄR

Gudinnan herself

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hihi, kanske kan du tillverka en liten Zuzana-docka att tillbe också? Vem vet, det kanske gör under för träningsresultaten :)

Västgötskan sa...

Låter nästan lite farligt... Hihi!

Fia FIT sa...

Ha ha ha jag säger som Västgötskan :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...