Sidor

tisdag 13 mars 2012

Skönt!

Det är skönt att vara back on track efter lördagens eskapader. Jag älskar maten jag käkar, även om sötsuget attackerar ibland. Igår hade jag lite sötsug av och till. Säkerligen på grund av lördagens sötsaksintag. Jag lyckades mästra det och njöt av mat istället.

Jag kanske inte har varit lika taggad till min Fitnessfight igår som jag var i söndags, men man kan inte vara på topp jämt.
Tyvärr har min träningscykel lite konstiga saker för sig som gör att humöret dippar lite nedåt. Jag har precis börjat vänja mig vid den och faktiskt börjat gilla att cykla. Men så är det nåt som skrapar i och "hjulet" skakar så konstigt. Jag måste kika lite närmare på det. Har dessutom fått nys på en billig crosstrainer som jag kanske slår till på. Vi får se hur det artar sig med cykeln. Jag hoppas jag kan fixa den. Wish me luck!
( Bild på underverket kommer så småningom!)


1 kommentar:

Malin-Charlotta sa...

Kanske har du någon hendig snäll medmänniska du kan be om hjälp att titta på cykeln om det inte löser sig?

..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...