Sidor

söndag 15 januari 2012

Det blev ben igår

Jag körde ben hemma med en video jag fått. Det var mycket knäböj men också en hel del pilatesmoves för rumpa och lår och ben. Jag höll på i 50 minuter och körde järnet, men idag är det ingen träningsvärk alls. Jag vet, det är inte alltid man får det, men jag lovar, efter sånt borde jag fått. Det är verkligen inget jag sysslar med varje dag. Betyget på videon är väl så där. Lite väl "lätt" faktiskt.

Jag har istället hittat en annan fitness-sida på internet som ger bra förslag till träning och annat. Och därför ska jag starta ett lunges-projekt (utfall). Kolla HÄR.
Jag ska utarbeta ett program för detta och köra sex veckor tror jag. Och sen ska jag utvärdera. Jag börjar den 1 februari. Egentligen gillar jag inte lunges, men det är bara för att de är så jobbiga. Nu ska jag skaffa rumpa och ben som heter duga. Före-och efterbilder så klart!

3 kommentarer:

Gabbi sa...

Jag älskar utfall :) bränner skönt där det ska ;)

Anonym sa...

Jag har haft konstant träningsvärk sedan 23 december och jag bytte ben och rumpapass.. skratt. Hoppas att du hittar något snart som funkar för dig. Jättekram!!!!!!!!!!!!!

Malin-Charlotta sa...

Före och efter bilder är riktigt bra när man har mål! Hejja!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...