Sidor

onsdag 4 januari 2012

Härliga ledighet med träning

Det är så skönt att vara ledig och kunna träna när man själv vill. Antingen tidigt på morgonen, mitt på dan, eftermiddag eller kväll. Bara att välja och vraka.
Idag körde jag en "alldeles- innan- lunch- träning". Alldeles perfekt. Jag körde cardio idag, 5.1 km blev det. Jag känner mig verkligen lite ringrostig vad gäller löpningen eftersom jag legat lågt ett tag på grund av tån och att jag allmänt prioriterat annat. Det tog 35 minuter idag. Förr i tiden tog det drygt 30 min, men whatever. Jag kommer tillbaka. Därefter körde jag Smaljeanses tips igen på abs. Två rundor denna gång. Fasiken vad den är jobbig! Jag får ta små pauser lite här och där för att överleva passet. Nästa gång ska jag se till att köra tre omgångar,
Imorgon börjar jobbet igen och jag får se till att hålla energin uppe till kvällen! Jag pallar inte att träna klockan fem på morgonen ännu. När solen är tillbaka från sin semester, då ska jag börja någon gång i veckan.

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jaså, du har en träningsblogg också. Det har jag missat... Hihi!

Mellan 31-33 min på 5 km ligger jag också på nu. Skitbra tid då ju! ;-D

Malin I Form sa...

Ja, visst är det skönt! :D

SV: Härligt att höra, fortsätt kämpa på!

Beatatjata sa...

Ja, den är jobbig den där cirkeln! Ska nog plocka godbitarna från den och annat och knåpa ihop något eget...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...