Sidor

onsdag 15 januari 2014

Bortglömd?

Jag har inte varit aktiv här på ett tag och det är för att jag inte riktigt varit aktiv i mitt liv heller. Jag bestämde att lägga alla måsten om träning och kost på hyllan fram till februari. Man ska väl inte göra så egentligen. "Bara att börja" som det så vackert heter, Men jag har inte haft motivation, tid eller ork att ta tag i saker. Vinter, spädbarn, stort barn, studier...NU känner jag att det börjar vända. NU är jag mer laddad.

Jag ska ordna bloggen lite, byta bilder, fräscha upp.

STEG 1 startade igår: Sockerfri månad. Skönt! Nästa vecka STEG 2: varannan dag 20 armhävningar och varannan dag 50 squats i en månad.
STEG 3: power walks minst 3 gånger i veckan med start 1 februari STEG 4: Zwow-utmaning med start 1 mars.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...