Sidor

lördag 29 oktober 2011

Dag 1/33

Gårdagen gick inte riktigt så bra som jag ville. Jag hade ytterligare en återfallsdag helt enkelt. Dock såg jag till att avsluta dagen med ett hårt Bodyrockpass. Jag körde Bodyrockpass (och jag är så korkad att jag inte skrivit ned vad det heter fast jag kört det typ 10 gånger nu...så jag kan ännu inte hitta det online och länka. Sorry! Uppdatering: NU finns länken. Persistence gott folk!) fast jag dubblade och körde två rounds av allt till slut. 24 minuter av svett. kändes det plötsligt som om jag var back on track. Hela den här veckan har något saknats. Träningen! Min kropp mår så bra av att träna. Och denna "må-bra" sprider sig till huvudet och gör att jag kan tänka klart. Jag inser att jag behöver träningen för att både kropp och knopp ska fungera ordentligt. So simple liksom.
Idag är den första officiella dagen på min Fitnessfight. Jag kör så det ryker!

2 kommentarer:

Beatatjata sa...

Yay här med!!

Jag har haft det exakt samma denna veckan. Inte så farliga återfall matmässigt (jag är ju fortfarande mitt i min fokusmånad, you know) men träningen har inte blivit av, humöret dippat osv. Igår tvingade jag mig att köra lite kb, bara lite. Sen när jag väl var igång la jag på en cirkelträning (myomytv) och körde 2 cirklar. Häpp, 40 minuters kettlebellande och jag skuttade glädjestrålande ut i köket och sa till min man att han MÅSTE tvinga mig om jag sackar ihop igen för jag mår ju så himla fyttirackarns bra bara jag tränar! Maten kanske kan slappas med i perioder, balans, men träningen - never. Det är lika viktigt som att äta, sova, bajsa. :-)

Man lär så länge man lever!

Anonym sa...

Vad bra ni är tjejer!!!! :-) SUPERIMPONERAD! :-) När jag mådde dåligt i själen när Timothy var liten så sa han alltid - Mamma gå och spring så blir du en roligare mamma sedan.. skratt. Jag har INTE fuskat med maten en sekund den här veckan men jag har inte kunnat träna och alla mina muskler ser ut att ha försvunnit, så jag var tvungen att göra några armhävningar mm för att påminna kroppen.. skratt. Kram på er bästa tjejerna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...