Sidor

söndag 30 oktober 2011

Nyhet på gymmet

Det är roligt när man upptäcker nya saker på gymmet som man kan testa. Lite lustigt att jag precis läste om det hos Trend och träning! Jag hoppade över det inlägget eftersom det inte fanns en sån maskin på gymmet. En roddmaskin alltså. På gymmet där dottern dansar har de nämligen införskaffat två stycken! Jag testade idag i 10 minuter och det verkar lovande. Nästa gång ska jag komma beredd med ett ordentligt program och testa lite mer. Jag anar att jag bara skrapade möjligheterna på ytan faktiskt. Jag tycker det är så roligt att testa lite nytt!
Har ni testat rodd nån gång?

2 kommentarer:

Anonym sa...

I mitt gamla liv så bodde vi i större hus med större gym och då hade jag även roddmaskin. På den tiden uppskattade jag inte maskinen men när jag provat på gym när jag har rest och det finns program på roddmaskinen så har det varit URKUL. Jag tror att kvalitén på roddmaskinen är viktigt ;-) (min exman fick roddmaskinen till sitt gym...) KRAM!

Etty sa...

Hej! Hittade dig genom Lottas blogg. Kul med en till träningsblogg, hit återkommer jag :)
Jag har inte testat roddmaskin men är väldigt sugen. Får nog ta mig till gymmet någon gång, tränar bara hemma.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...