Sidor

söndag 9 september 2012

Jag har blivit med gym!

Jovisst. Ni kanske sett reklamen för gymmet på Biggest Loser? Planet Fitness heter det och ligger några kvarter bort. Inte så nära som det jag först tänkt, men billigare. För drygt 160 kr per månad kan både jag OCH maken gymma hur mycket som helst. Det är inte illa.
Jag kommer inte att kunna träna hemma så mycket på vardagarna eftersom vi bara har ett rum och delar med svärmor. Lite galet att hoppa framför TVn liksom. Grannarna under har klagat lite på att vår dotter är väldigt aktiv och dunsar mycket. Då kan ni tänka er hur det skulle vara om jag körde Bodyrock på vardagsrumsgolvet!
Idag var jag ute i parken och sprang. Känns så himla rätt att springa faktiskt. Jag har ju som sagt inte sprungit på allvar på ett år eller två och jag har saknat det. Det är inte lika kul att springa på ett löpband tyvärr...men det får duga under veckorna!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Wihoo!! Grattis - vad kul! Grymt billigt oxå! Kör hårt :)

Anonym sa...

Åh va roligt med gymmet, och va billigt!! Jag har börja kolla lite vad det kostar att träna där som min svägerska tränar, när vi flyttar, och st ligger på maffiga 750 kr/månaden. Jotack. :)

Maria sa...

Perfekt ju!! Riktigt prisvärt och det är ju inte så dumt.
Löpning är ett bra komplement.
TRX kanske funkar i lgh?? Behöver ju inte låta så mycket .. ;)
=)

Lotta Fokuserad Energi sa...

Grattis till gymkort!!! :-) Superglad för dig! Hoppas att livet rullar på som du tänkt dig! kram

FiA FIT sa...

Men det låter ju helt galet bra! Hur kan det kosta så lite? Jag minns att jag tränade på gud vad hette det... Equinox och Crunch (??). Låter det bekant. Men jag kände mig heeeeelt borta där :-). Så det blev jogging runt reservoaren i CP varje morgon istället. Och eftersom jag såg en massa kändisar hela tiden när jag joggade tyckte jag att det var så kul att jag kunde jogga i två timmar. Det kan jag inte i skogen i Sthlms förorten om man säger så ;-)

Lisa sa...

Men så sjukt billigt!! Det är verkligen bra, man kan ju undra varför gymkorten i Sverige är så dyra, VILL man inte att folk ska träna?;)

Skönt att du har kortet nu iaf:) Låter inte riktigt hållbart att köra bodyrock med den hemsituationen just nu, hehe...

Camilla sa...

Wow nu är du på G. Både löpning och gym!

Kevlarsjäl sa...

Härligt med gymkort. Grymt till det priset också.

Anna sa...

Åh de där låter ju perfekt, vad kul :)
Härligt att du kommit igång med löpningen oxå. Underbart!

Marie sa...

Vilket pris! Inte illa!

Ingmarie sa...

Vilket kap! Och visst är löpning finfint! :-)

Malin-Charlotta sa...

Vad kul! Och bra pris dessutom! Och se det som så, att löpa ute är hundra gånger bättre för kroppen än vad löpbanden är ..;-)

Heja Trillan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...