Sidor

torsdag 6 september 2012

Livet hinns inte med

Här skrivs det inte mycket just  nu. Träning? Javisst, lördag, söndag och måndag. Nu jobbar jag och kommer hem ganska sent. Familjen kommer först. Sen träning. Och just nu har jag varken ork eller lust att träna när jag kommer hem och gjort alla måsten. Kanske nästa vecka, när rutinerna sitter bättre.

Jag är också lite nedslagen eftersom det var flera centimeter som fastande på kroppen under mina tre veckor i Sverige....de som jag jobbat så hårt på i våras. Det känns lite surt och bittert faktiskt.
Hela 3-4 cm runt midjan. Jag hoppas att de ska försvinna så snart som möjligt. Just nu verkar det lite svårt....Tips?

5 kommentarer:

Maria sa...

Känner igen känslan .. man kämpar & kämpar och vips under några veckor är allt tillbaka igen. Jättetrist!
Sen är det nog mycket i början när du nu börjat jobba, många nya rutiner & intryck som du blir lite trött av. Vila du lite så kommer du nog tillbaka sen.
Försök hitta någon "ny" träningsform kanske som insprirerar.
Lycka till !
=)

Lisa sa...

Det måste vara mkt vätska om det ökar så mkt just runt magen på då kort tid tror jag! Eller "tarm-innehåll" så att säga;) Min mage är till exempel alltid platt på morgonen med rund som en boll på kvällen! Hahaha...

Låter tungt med jobbet och tidsfristen. Man orkar inte ta sig för träningen då! Det blir bättre när du får mer rutin:)

Lotta Fokuserad Energi sa...

Tålamod vännen:) Ät rent och drick mycket vatten och andas:)Du kan det här... Puss och kram!!

Anna sa...

De fixar du <3 kramar

M sa...

Är också övertygad om att du fixar det, så fort du hunnit landa ordentligt i din nya tillvaro! Men stressa inte, utan låt det ta den tid som behövs. Stressa inte alls förresten! ;0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...