Sidor

lördag 7 juli 2012

Backträning

Svärmor har en alldeles fantastisk och lång backe med lagom lutning utanför sitt hyreshus. För två år sen tränade jag mycket i den backen och idag var det dags igen. Eftersom maken var med fick jag ta det lite lugnare än normalt. Vi gick i rask takt nedför backen och sprang uppför. En dryg timme höll vi på inklusive uppvärmning. Riktigt härligt.
Inget mer gym nu på ett tag så jag kör Bodyrock och löpning helt enkelt. Jag tog med TRX så den ska vi köra i parken imorgon och så har jag med ett gummiband. Mer styrka under veckan!

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Backträning är grymt! Bra jobbat!

Camilla sa...

Så kul att du får sällskap på träningen. Akta, snart är maken ifatt dig så att hans sällskap gör att du tar i mer.

Lotta Fokuserad Energi sa...

HÄRLIGT jobbat:) Starkt av dig att hålla i träningen trots brist på gym mm. Jag tycker du är kanon:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...