Sidor

söndag 8 juli 2012

TRX

Idag testave jag och maken TRX i parken för första gången. Vi hittade inget träd som passade. Alla träd är megastora och har supertjocka grenar, eller så sitter grenarna för högt upp. Vi hittade i alla fall en stolpe på nåt stängsel som gick att arbeta med. Jag hade dessutom med mig ett gummiband som vi turades om med också, så att vi inte skulle vara helt stilla i väntan på TRX:en. Det var riktigt roligt! Och vädret var medgörligt. Igår var det drygt 35 grader ute, idag kanske runt 25-30. Och inte lika kvavt.

OBS- Inte maken. Eller jag.

5 kommentarer:

Annie sa...

Vad kul att ni hittar alternativa sätt - tillsammans!

Fia sa...

Vad trevligt att det är lite mer lagom väder så att ni kan träna ute =)

Malin-Charlotta sa...

Låter så härligt med "jag & maken". Så glad för er!

Lisa sa...

Du far fota och visa upphangningen! Eller gar det att forklara? Det visade sig att jag glomt "dorr-stopps-prylen" hemma sa jag har inte anvant min TRX har i England! Sjukt onodigt att jag tog med den;)...

Karin - FitnessochHälsa sa...

Härligt att ha med maken som sällskap vid träningen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...