Sidor

fredag 15 februari 2013

Erkänner

I år har jag inte tränat mycket. Kanske 1-2 gånger per vecka om jag haft tur...Magsjuka, förkylning, ögoninflammation, annat...som sätter stopp. Jag kan inte gå till gymmet så ofta nu eftersom lite tråkiga saker har hänt här. Svärmor är väldigt väldigt sjuk och mycket tid spenderas med henne just nu (så sjuk att jag inte ens OBS! Rövarspråket!: vovilollol sosägoga orordodetot dodödodenon. Men tyvärr är det så det kommer att gå inom några månader) . Hemmaträningen ska bli av så snart jag blivit av med senaste sjukdomen. Jag saknar att svettas ordentligt. Min kropp VILL röra på sig, VILL ha träningsvärk...

6 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Fy vad hemskt, Trillis! Jag är så ledsen för er. Vad fint att hennes son är med henne nu. Jag har haft mycket jobbigt med sådant under hösten/julen, men inte så nära som du är nu... (Timothys farbror, en kompis mm)Superkram till dig!

Uppochhoppa sa...

Men du! Mammautmaningen inne hos mig, kan den vara något kanske? Alla kör efter sina förutsättningar, vi pushar och peppar under en månads tid. Ja? Ja!

Maria sa...

Usch så tråkigt... Och man mår ju inte bättre när man inte är nöjd med sin träning heller. Hoppas verkligen det löser sig till det bästa !
Ha en fin helg ...

Malin-Charlotta sa...

Hjärta & Kärlek sänd till Er <3

Lisa sa...

Ibland får man det inte att gå ihop! Riktigt trist.. Men samtidigt: när sjukdomar och sånt drabbar familjen inser man ju att det finns viktigare saker. Hoppas att du snart får mer tid att ägna åt dig själv också:)

Elgot sa...

Träningen är en del av livet och inte tvärtom. Ibland får man inte ihop det och då måste det vara OK ändå.
*Sa hon som tränat 5 ggr under de senaste 7 veckorna*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...