Sidor

fredag 8 juni 2012

Alltså fatta!

Jag ska FLYTTA till NEW YORK! Jag fattar nog inte riktigt vad det innebär. FLYTTA. I början kommer det nog att kännas som att man är på semester och man kommer att jäkta runt som en idiot för att hinna med allt man vill hinna med. Sen kanske myntet trillar ned...jag ska stanna. För alltid typ. Eh...Jag har så mycket att göra just nu att jag liksom inte hinner tänka på nåt annat än jobb och studier och att träffa familjen. Jag jobbar till dagen före vi åker, sen är det pang på. Packa och sticka. Kanske skönt att slippa tänka så mycket? Jag ska flytta alltså? Visst var det så? Tanken slår mig ibland och jag blir chockad. Hjärnan hänger inte med. Ledsen för tjatet. Men bara så ingen missar: Jag ska flytta. Om 12 dagar.

4 kommentarer:

Beatatjata sa...

Det är faktiskt crazy... Hur ser planerna ut, om man får fråga? Jag är nyfiken på alla detaljer: boende nu och sen, jobb för dig och maken, skola/förskola till N, hur löser man allt sånt i världens coolaste stad?!

Minns att T blev väldigt avundsjuk på de käcka vagnarna dagistanterna (?) puttade runt på Manhattan, sex barn i varje, i små stolar vända mot varandra :-). och i Central Park var det vår familj och en miljon nannies med små kottar. Helt klart annorlunda!

Anna sa...

De kommer gå kanonbra, så galet spännande de kommer bli för er :D

ZtorZillen sa...

Åh, jag är också nyfiken på hur planerna ser ut! Berätta för oss! :D Det kommer gå superbra, å så spännande!

klara sa...

Tack för din omtänksamma kommentar på min blogg.
Vad spännande med New York. Du kommer få se och uppleva så mycket! Vad ska du jobba med där borta? Ska bli roligt att följa din resa :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...