Sidor

söndag 10 juni 2012

Äntligen träning

I fredags kunde jag inte träna då min tjejmage krånglade som varje månad. Jag får väldigt väldigt ont och jag pallar knappt att göra nånting. Så det hoppade. Egentligen skulle jag skrivit uppsatsen då, men jag försökte och försökte, men det gick inte. Tänkte bara ontet i magen. Och ni ska veta att jag har väldigt låg smärttröskel!


Igår var jag därför tvungen att skriva som en galning för att komma nån vart. Jag har skrivit det mesta. 1,5 fråga återstår. Jag gör halvan idag och resten på tisdag (väntar på en bok). Idag ska jag istället träna när dottern dansar. Jag längtar! Och nästa vecka är det fullt ös igen med träningen. Sista 1,5 veckan i Sverige...

3 kommentarer:

FiA FIT sa...

Lyllo! Sen är det lovely NYC för hela slanten! Såå underbart!

Anna sa...

KÄmpa på, du är en fighter!
tack, recepte kommer snart =)

M sa...

Härligt! Jag själv är laddad för sista Zumban, på jag vet inte hur länge. Men jag har inte riktigt lika mkt som dig att se fram emot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...