Sidor

fredag 1 juni 2012

Boobie-garanti

Som några uppmärksammade igår (Beata och Cilla t ex) har Bodyrocks stjärna Lisa-Marie större bröst nu än tidigare. Tydligen har Bodyrock-siten infört en ny garanti. Gör en miljon armhävningar och få garanterat två storlekar större kupor - annars pengarna tillbaka. For real.
Just ja. Siten är visst gratis? Jaja, man kan ju inte få allt här i världen.

Bodyrock-gemenskapen är numera uppdelad i två läger; anti-kroppsfixeringen på ena sidan och "Go for it girl"- på den andra sidan. Det HAR blivit mycket mer fokus på sexiga bilder, kläder, vinklar och insinuerande namn på workoutsen sen den nya regimen tog över och Zuzana lämnade. Det har också blivit mer kommersiellt (Facebook med massa utlottningar, Gilla-uppmaningar, rabatter på utrustning) och användandet av utrustning som kostar pengar har ökat (hello, sponsring?). Sanning är väl att alla måste vi överleva på nåt sätt, fine by me. Gillar man det inte kan man sluta följa dem. Är man okej med hur det är och inte påverkas nämnvärt (Like me. Jag bara tränar. Jag skiter i om passet heter "Get your sexy ass on fire" eller "This is a really hard workout", så länge det är bra.)

9 kommentarer:

Beatatjata sa...

Håller med till hundra. Kroppsfixerat, absolut, men jag bryr mig inte. Det mesta är kroppsfixerat här i världen. jag tycker mest det är fascinerande att hon kan studsa runt så utan att brösten ramlar ur toppen. Det kan inte jag. KAN eventuellt ha att göra med bristen på stoppning i mina. :-)

Marie sa...

Jag håller också med! Gillar man det inte är det bara att låta bli att gå in där. Det är som sagt gratis och helt frivilligt. Jag blev faktiskt lite "put off" av allt det sexiga redan när Zuzana var kvar och gick mer och mer över till Myomytv och Marianne. Fast det hade ju att göra med att jag ville göra fler KB-pass också, förstås!

Pia sa...

Jag orkar heller inte bry mig så mycket om att det är mycket mera bröst och så på bodyrock. Det som kan störa mig ibland är att vissa pass är så invecklade. Hopp hit och hopp dit, över och under ;-) Men det är kanske mera mitt problem...Har dock börjat göra mera av Zuzanas nya pass, zwow kallar hon dem. Gillar dem jättemycket! Enkla men effektiva. Har träningsvärk efter nästan varje pass. Kolla på youtube på zuzkalight.

Elgot sa...

Jag är lite kluven. Jag är inte särskilt pryd av mig (tror jag?) men jag har lämnat Bodyrock. Jag klickar inte med nya donnan. Ska det vara så mycket naket så gäller det att personkemin är rätt... eller något åt det hållet. Det är ren känsla. Jag såg hennes första 3-4 videos och sedan drog jag vidare. Hon har säkert växt in i rollen (hehe).

Fia sa...

Du är rolig du =) än så länge har jag bröst kvar så jag kan vänta med Bodyrock passen ett tag till.

Nu är anmälan till GöteborgsVarvet gjord =)

Anna sa...

Jag sitter här och skrattar, du är för rolig :D
Vi får se hur länge de tar innan mina grannar klaga på min cykel :P

Ingmarie sa...

Jag tycker nog mest synd om alla de där som är så extremt kroppsfixerade. Särskilt de som måste "rätta till" kroppen med annat än vanlig hederlig träning. Sorgligt på något vis....

Cilla sa...

Fast jag känner att "Get your sexy ass on fire" kan fungera för mig. Jag har ju fortfarande inte joinat klanen. Kanske ska jag be dig lite om råd hur man joinar och hur man hittar på siten? Please =)

Malin-Charlotta sa...

Jag såg "de där brösten" på en video hos dig för några dagar sedan.Jag tycker kan ge fel signaler, till de som inte är så starka i sitt självförtroende och tror att stora bröst är något "man också måste" ha, precis som en vältrimmad kropp. Nej, jag vill nog ha mer vanliga "dödliga" i videos, inte för min egen skull, utan för andras.

Kram & tack! Fortsätt med att lägga upp videos så klart, med stora eller små bröst, inspireras av DIN hemmaträning!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...