Sidor

torsdag 7 juni 2012

It sucks

Jag vet att min blogg suger stenhårt just nu. Jag har liksom saker upp över öronen. Hemtentan är påbörjad i alla fall. Ska vara klar på söndag enligt mina beräkningar. Så ska det bli även om jag måste sitta uppe hela lördagnatt och fixa den. Nästa vecka vill jag bara ta det lugnt och packa och umgås med familjen.

Träningen blir för mig ett utlopp för frustrationen och stressen och den måste jag ha, oavsett vad som sker runt mig. Igår blev det ett Bodyrockpass och sen lite egna cirkelträningsövningar som komplement. Runt 40 minuter sammanlagt. Just nu längtar jag efter löpningen som jag ska hänge mig åt i New York. Jag ser fram emot en daglig löprunda, en vana som jag hade för två år sen när vi var där sist. Det var så skönt att gå upp lite tidigt, innan det blivit kvavt och för varmt, och springa en vända i parken. Härliga tider som väntar om två veckor alltså. Men det är då. Nu är nu. I am still going strong.

"Min" park.

7 kommentarer:

Maria sa...

Lugn lugn, vi finns kvar här när du har tid med bloggen igen :-)

Beatatjata sa...

Suger inte!

Glad för dina NY-joggingturer! Läste ikapp nu och såg att du outat nyheten, glad för din skull. Nog är det dubbelt och som du säger, så är det nog alltid. Min svägerska är ju ämrikanska och de bor i sthlm. När hon är här längtar hon hem, när hon är där längtar hon hem... Det är priset man får betala när man förälskar sig i en svensk/amerikan/mullsjö-bo ;-)

Lotta Fokuserad Energi sa...

Skit i bloggen, du LEVER just nu och gör bra saker för dig. Jag läser även om jag inte hinner kommentera lika mycket. Superkram och lycka till med allt!

Västgötskan sa...

Hur många turer finns det i New york? Är det svårt att variera rundorna? (Bara nyfiken). :-D

Lisa sa...

Ojoj, kämpa på! Det är bara att ta bloggandet med en klackspark ett tag och sen starta igång mer när du hinner:)

På tal om NY: de lär ju verkligen ha bättre utbud av bikinis där;)...

Marie sa...

Nej men, det är väl inget fel på din blogg nu? Du tränar, jobbar, pluggar och ska flytta till NY. Det är ju intressant ju! Tycker jag iallafall. :-)

Cilla sa...

Du suger inte. Aldrig, aldrig. Jag förstår om du har upp över öronen att göra och jag hänger här oavsett :) Det är superintressant med flytten till NY. Jag är så avis att jag troligen sitter och är grön i ansiktet just nu ;) Kram på dej!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...