Sidor

lördag 2 juni 2012

Till och med två!!

Jag har inte mindre än två utmärkelser! Fantastiskt roligt! Den första fick jag av söta Härliga vardag. Och sedan den andra av fina Joggandesund. Tack, tack, tack, tack....

Jag vill passa på att tacka min familj som gjorde detta möjligt, min gamla katt jag hade i tvåan, min engelsklärare i nian och de myror i skogen som fick mig att springa på varje utflykt. Tack för elden i baken!


Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200 stycken eller färre prenumeranter. Reglerna som gäller är följande;
In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.

Nu är det klart att jag ska skicka vidare till bloggare också. Bloggtips är alltid underbart!

 Helt härligt - för alla fina peppande inlägg om att må bra och ta hand om sig själv. Utan ångest!
 Rund är väl också en form - som skriver om sin träning med glimten i ögat!
Smalbloggen - som kör ett fantastiskt race och nu signat upp för Göteborgsvarvet nästa år!! Wow, säger jag!
Kram på er denna lördag!

4 kommentarer:

Fia sa...

Tack söta du för utmärkelsen :)
Gillar verkligen ditt tacktal!

Maria - Helt (h)ärligt! sa...

Åh vad glad jag blir :') Tusen tack, jag ska självklart "svara" på den!

Malin-Charlotta sa...

Stort grattis min vän! Du är bäst!

Anna sa...

Vad kul, grattis :D
Nu skriver jag angående inlägget där uppe: Du vet att vila oxå är ett vapen, de behövs ibland och ta hand om sig själv. Stor kram för att du kämpa på så otroligt bra!kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...