Sidor

fredag 8 juni 2012

Planerna

Nu har jag kollat in gym i närheten av där vi kommer att bo i New York (i alla fall under sommaren). Det finns ett som verkar riktigt bra. Med pool och personlig tränare samt massor med gruppaktiviteter som pilates, yoga och bosu. Egentligen är jag ingen "gruppmänniska" och jag gillar att träna själv och med vikter. Å andra sidan är det skönt att mixa lite också.
På de flesta gym kan man testa på att träna en vecka innan man bestämmer sig. Jag kommer att ta en sån vecka och sen gå på alla pass jag bara kan! Det kommer att bli en intensiv vecka med massor av träning. Det ser jag fram emot! Kanske hittar jag nåt nytt roligt. Om inte annat kanske jag finner lite inspiration och nya övningar att ta med i bagaget...

2 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Vad skönt! En sak mindre att oroa sig för:) Kramisar

Lisa sa...

Men så spännande! Det blir verkligen "på riktigt" när man börjar planera sånt där...;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...