Sidor

måndag 4 juni 2012

Hur fungerar Periodisk Fasta?

Det är flera som undrar lite om det här med periodisk fasta och hur det funkar. Ämnesomsättningen, blir inte den helt förstörd? Förlorar man inte muskelmassa? Dör man inte av hunger? Vad händer med kroppen?
Jag tänkte skriva om det på bloggen lite grann eftersom det finns så många hemsidor som rör detta ämne, men så stötte jag på detta inlägg här: http://www.styrkelabbet.se/periodisk-fasta/

Jättebra, jättenkelt och superintressant! Gå in och kika där. Han skriver nästan lika bra som jag! ; )

7 kommentarer:

lovely coconut sa...

intressant läsning! :)))

Marie sa...

Jag tycker det är jätteintressant med periodisk fasta och säkerligen bra för kroppen också. Tack för länken!

FIA FIT sa...

Jaaaa! Jag som t o m googlade det efter att ha läst om det hos dig men hittade inget som kändes så intressant. Detta var dock bra!

Ett steg i taget sa...

Vad intressant! Vilken trevlig blogg, hitta dig när jag kollade runt, allt bra? Kram kram

Lisa sa...

Det är i onekligen intressant! Jag tänkte faktiskt på dig idag när jag inte kunde äta frukost direkt bär jag vaknade och kände mig helt vimmelkantig på väg till tunnelbanan! Hehe.

Det måste ha varit jobbigt att vänja sig av vid att äta frukost på morgonen. Jag känner verkligen av lågt blodsocker direkt!!

Maria - Helt (h)ärligt! sa...

Tack för länken! :-)

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Härligt att det finns någon som skriver nästan lika bra som du! :-) Lycka till med allt du har att stå i just nu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...