Sidor

torsdag 28 juni 2012

Besviken

Idag hade jag tänkt testa på pilates på gymmet. Det fanns en klass 19.30 och jag var där i god tid. När det var dags började folk plocka fram spinningcyklar! Jag var totalt förvirrad och frågade folk som såg ut att veta vad de gjorde. Till slut fann jag ett svar. En ny pilateslärare med en ny approach. Jag är inte främmande för nåt nytt så jag grabbade tag i en cykel och drog fram. Det visade sig att det var nåt fel på den så jag lämnade tillbaka den. Och testade sex andra cyklar som heller inte funkade! Besviken gick jag därifrån och gick ut på gymgolvet istället. Där fann jag en maskin, crossramp, som crosstrainer men uppförsbacke. Körde den 30 minuter i alla fall och blev supersvettig.
Imorgon kör jag Bodyrock i parken och löpning. Ska bli spännande eftersom det ska bli superhett tydligen.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Känner tyvärr igen det där också från England... Dels att det inte blir som man tänkt och att saker inte håller så bra kvalitet. Hoppas bodyrocken blir bättre:)

Västgötskan sa...

Nej men fy vilken antiklimax! De får ju ha utrustning som FUNKAR?! :-(

Crosstrainer i uppförsbacke lät jobbigt däremot. :-O

Anna sa...

Vad tråkigt att de blev på de viset :/ Hoppas de blir bättre nästa gång! kramar

M sa...

Nej, vilket antiklimax! Jag hatar när det inte går som man tänkt sig...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...