Sidor

måndag 11 juni 2012

The smarter science of slim

Hörrni! Podcasts! Seriöst. Varför har jag inte upptäckt detta tidigare? Detta fantastiska fenomen!
I morse lyssnade jag på Underground wellness podcast om The smarter science of slim. Superintressant. Saker man kanske redan tänkt på, men som faktiskt ÄR forskat om, men som aldrig liksom tas upp i den allmänna debatten om viktnedgång, muskelbygge och annat. Är ni intresserade? Lyssna HÄR.
Killen som tar upp forskningen har en egen hemsida som ni kan kika på HÄR.

1 kommentar:

Marie sa...

Jag vet! Det var min syrra som tipsade mig om Hanna och Amanda och strax efter det skrev ju Elbe på Smaljeansen om det också. Lyssnade senast i morse när jag cyklade till jobbet och det är ju så bra!
Ska kolla in dina länkar också. Har mycket tid den här veckan eftersom både man och barn är bortresta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...