Sidor

tisdag 3 september 2013

På toppen

Jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv. Gravid som ogravid. Och det känns. 

Skönt ändå att jag byggt upp en ganska bra fysik innan jag blev gravid. Starka ben, stark rygg. Förra graviditeten hade jag väldiga ryggproblem redan i vecka 24-25 och de höll i ända till långt efter graviditeten. Ryggskott fick jag två gånger 2009. Inte alls roligt. 

Nu är det bara nån vecka kvar innan barnet ska komma och sen är det dags att styra kosan mot toppform. Sakta men säkert. Jag har lärt mig ett och annat på vägen. Både om tålamod, kost och motion. 

Jag ser fram emot att börja träna och bli starkare. Äntligen snart dags! Jag har börjat smygläsa lite träningsbloggar igen nu. Tills nu har jag faktiskt inte haft lust att se bilder eller höra om hur bra det går för andra träningstokiga...Känns väl ganska småsint av mig. Jag kallar det självbevarelsedrift....Sorry guys. Men snart är jag tillbaka igen!


2 kommentarer:

Lotta sa...

Välkommnen tillbaka!!:) Snart får vi se din bebis, härligt!:)

Beatatjata sa...

Du är så fin så! Ser fram emot rapport om vem som gömmer sig där inne och rapporter från kommande träning, förstås :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...