Sidor

lördag 5 oktober 2013

Bäbis!

Jo. Så kom han då, lilla H. En liten som blev det! Med dunder och brak den 10 september, tidigt som tusan. Och snabbt som bara den.
Snart har det alltså gått en månad. Och vad sjukt snabbt det går. Under den senaste månaden har jag tagit det lugnt och haft det skönt...nästa vecka är planen att börja träna och komma igång så smått. Små babysteg. Fixa till kosten. Börja planka. Och ta minst 2 promenader i veckan.

Det är svårt att hinna med eftersom jag också pluggar heltid. Det är inte frivilligt, men jag måste för att få min lärarlegitimation här i USA. Deadline är 30 april nästa år. Om jag inte blir klar måste jag först gå ett lärarprogram här i New York innan jag kan ens börja arbeta som lärare...Så jag måste!

Syster och bror

1 kommentar:

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Har visst inte kikat in här på länge så jag får säga ett väldigt försenat grattis till den lille sonen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...