Sidor

tisdag 29 oktober 2013

Där gick startskottet!

Träningen är igång!

Inhandlat:

  • Hantlar
  • yogamatta
  • Kettlebell (som kommer nästa vecka på posten)
  • DVD:er av Jillian Michaels
  • stegmätare
Plus att jag laddat hem Zuzanas app. Hon som startade upp Bodyrock. Z complation heter den och listar alla hennes olika workouts. Man kan se på videon, finns en länk till den, och så är workouten uppspaltad!
Perfekt säger jag!

Denna vecka har börjat bra. Igår var jag ute och gick en sväng, två gånger till och med.
Idag körde jag Zwow nummer 68 plus lite viktträning. Oj, vad musklerna protesterade! De fattade inte riktigt vad som höll på att hända.
Jag räknar med grym träningsvärk imorgon i alla fall. Och dagen efter. 

Matmässigt tar jag det piano. Jag ska försöka hålla periodisk fasta med 16 timmar fasta och 8 timmars ätfönster, om det funkar. Dessutom, sötsaker en gång i veckan. När man är hemma och mammaledigar är det lätt att det blir lite mer sött än tänkt...

1 kommentar:

Lotta sa...

Åhhhh!! Vad härligt att du är tillbaka!! Heja dig bästa fina! Superkram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...