Sidor

lördag 8 november 2014

Återuppstånden!

Jag har beslutat att återuppliva den här bloggen. Jag tror att jag behöver få lite feedback och uppmuntran för att klara den här resan tillbaka post-partum. Just nu är jag nere i ett djupt hål som jag försöker kravla mig upp ur.
Tillbaka till ruta ett med mat till exempel. Träningen flyter väl på kan man säga. Jag har köpt ett paket med 5 boot camp tillfällen. Jag har varit på två redan, den andra idag. Trappintervaller. Behöver jag säga mer?

Sockerfritt fram till jul. Därefter kommer det en vecka med tillåtet sötsaksintag och 1 januari sätter familjen fart med 100 dagar av riktig mat (100 days of real food) dör vi ska utesluta processad mat (jag vet att mjölk, etc är processat, men med processat menar jag tillsatser, socker, vitt mjöl. Så rent som det bara går). Mer om detta så småningom!

Välkomna tillbaka om det är några kvar!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag är kvar :) och följer dig gärna!

Är själv lite seg med träningen just nu, men det får vara så ett tag och så vänder det sen. Jag har inte lagt av helt och det är det viktigaste just nu.

Maria sa...

Visst är vi kvar!! Roligt att även få följa dig här ..
Tog själv en bloggpaus på ett år men fick suget i somaras igen. Men nu är det inte så stressande längre, inte alls så många inlägg utan när jag har lust!
Ser fram emot dina inlägg!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...