Sidor

måndag 24 november 2014

Det går

Det går framåt. Jag har loggat matintag i två veckor och hållit mig på ca 2000 kalorier. Träningen har blivit två pass per vecka. MEst för att jag inte fått sova ordentligt natten innan. Nu måste jag upp och träna på morgonen och att masa sig upp 05.30 är inte det lättaste. Sonen vaknar ju då med så jag måste vara försiktig. I helgen var det tänkt att jag skulle på ett boot camp-pass, men jag vaknade upp med halsont och då går träningen bort helt. Jag riskerar inget. Jag har dock fått gå en del under helgen.

Jag hoppas på fler pass i veckan eftersom jag kommer att vara ledig 4,5 dag! Thanksgiving stå för dörren och det tackar vi verkligen för!

1 kommentar:

Beatatjata sa...

Gött! Varje steg i rätt riktning är ett steg! Jag både ser fram emot och fasar för post baby shape up... Tänker ju att jag kommer må såååå bra och njuta av vår och sommar och promenader och träning och kanelbullar och kexchoklad och big mac och nej så var det väl inte riktigt eller... Dessutom kommer jag väga trehundra kilo ungefär så det blir ju intressant. Starka muskler lär jag ju ha i alla fall ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...