Sidor

söndag 1 april 2012

Första dagen

Jag körde Bodyrock idag för första gången och gjorde fitness-testet. Detta test gör man sedan om efter 30 dagar.
Mina resultat ( 10 sek vila mellan, 50 sek per övning):
- Jump squat 28 st
- Push ups 8 på tå, 10 på knä
- Burpees utan armhävning - 11st
- High knees 116st
- Switch lunges 18 st
- Tuck jumps 18 st
- Tricep press 19 st
- Straight Abs 14 st

Jag började workouten med 10 min cykel, avslutade med 10 min cykel. Sen lekte jag lite med min TRX för första gången. Lite abs och lite armar. Mer kommer med denna så småningom.

För er som saknar Zuzana från Bodyrock kan jag glädja er med att hon kommit tillbaka med sin egen kanal! Kolla HÄR
Love!


5 kommentarer:

Anna sa...

Jag tror jag ska testa de dagar jag är ledig :) bra jobbat med passet!

Anonym sa...

Shit vilka bra resultat! Det märks att du kör mycket styrketräning. Ska bli spännande att se förbättringarna om en månad!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Vilka härliga resultat vid STARTEN! :-) Jag är så glad att det rullar på för dig:-) MASSOR med kramar!

Beatatjata sa...

Grym du är! Skulle gärna ha din före-siffror som mål-siffror! Blir kul att följa. Om det kommer några bra pass med mest kroppsvikt så tipsa, behöver samla på mig inför sommaren...

Pia sa...

Jag tränar mycket bodyrock. Gjorde också fit testet och ska göra på nytt snart. Roligt att se om man förbättrat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...