Sidor

fredag 20 april 2012

Torsdag och träning - sent inlägg

Igår tränade jag sista Bodyrockpasset för denna veckan. Ett ganska lamt pass ändå måste jag säga. Nästa gång ska jag gå på min gut feeling när jag läser om passet. Man kan ju alltid byta ut mot ett annat liksom.

Igår blev det:

100 höga knän
50 bakåtutfall med en spark framåt, vänster ben med vikt
50 bakåtutfall med en spark framåt, höger ben med vikt
100 höga knän
100 knäböj med vikt
100 höga knän
25 raka abs
25 oblique vänster
25 oblique höger
25 cykelcrunches
100 höga knän

Plus lite lek med TRX. Skriver mer om det på söndag!

Hela dagen idag va jag på konferens i storstan. Rapport kommer imorgon!

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Jag är sjukt impad över din flit! Och JA, skriv mer om hur du leker med TRX. jag håller på att lära mig... :-)

Anna sa...

Du är så galet duktig!
Trevlig helg!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Du är bra:) Vill också höra om dina TRX lekar! Hoppas att konferensen blir kanon! kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...