Sidor

lördag 8 februari 2014

Nervös!

Nu har jag varit på min sockerdetox en månad ungefär och det har gått riktigt bra! Den sista veckan har jag "fuskat" lite. Ätit lite naturellt jordnötssmör med lite mörk choklad till exempel, men inte så mycket värre än det.

På måndag ska jag börja med min träning på riktigt. Jag ska köra Zuzanas Zwow nybörjare i sex veckor. Varje vecka får man ett nytt program (ca 15 minuters HIIT) att köra (samma program varje dag i en vecka alltså). Jag ska lägga till ett styrkepass per vecka och så några promenader på det. Sedan hoppas jag kunna köra hårdare efter varje vecka.

Med maten ska jag ha en dag i veckan att äta nåt gott, om det gäller kakor, bullar, godis, choklad eller nåt nyttigare om jag känner för det. Sedan fortsätter jag med periodisk fasta som nu och tänker på att inte äta för mycket kalorier på en dag (men räknar inte kalorier just nu alls, kör på känn)...Om en månad kommer jag att utvärdera hur det gått dittills.

Målet: Gå ned 15 kg till sista juni. Springa tjejmilen här i NY, också i juni.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...