Sidor

måndag 10 mars 2014

Löpning

I veckan har jag hört att vädret ska bli riktigt fint, lite varmare och lite trevligare. Fortfarande är det lite kyligt, men det kan man leva med. I sommar kommer det vara väldigt varmt och otrevligt i alla fall. Så man får passa på att njuta!

Jag ska ge mig ut på årets första löprunda i veckan. Vilken dag det blir vågar jag inte sia om, men förmodligen onsdag eller torsdag morgon. Det blir en lätt runda. Gå och jogga. Men en början i alla fall. I april sätter jag igång med mammaträningen en dag i veckan och det blir varje fredag.

Nu är jag på gång. Under mars månad kommer jag att löpträna/konditionsträna 2 dagar i veckan, köra styrka/HIIT 1-2 gånger i veckan och så kanske yoga en dag i veckan. Vi får se. Plus promenader.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...