Sidor

söndag 20 november 2011

Jag och grabbarna på gymmet

"Tjejdelen" på gymmet är under renovering och den enda plats med fria vikter är numera ute i stora gymmet. Där de stora killarna lyfter skrot. Riktigt tungt skrot till och med.
Idag hade jag hoppats att allt skulle vara klart inne på tjejgymmet, men icke. Och en hel del grabbar var ute i gymmet idag. Typiskt. Det gick bra i alla fall. Det gäller att våga ta plats helt enkelt. Varför skulle inte jag komma dit och träna liksom? Ljuset där inne är dessutom väldigt smickrande. Det såg ut som jag hade riktigt snygga armmuskler där jag stod och lyfte vikter. Inte illa!
Det skulle varit lite coolt att komma dit och lyfta supertungt. Nu har jag inte kommit dit riktigt än, men snart så. Då ska jag dit och impa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

COOLT med dina muskler :-) Glad för dig! De uppskattade nog ditt sällskap :-) Bra jobbat!

Kevlarsjäl sa...

Hahaha. På dem bara! På gymmet där jag tränar är det alltid jag och killarna. Jag tränar ju bara fria vikter och det finns ingen speciell tjejdel. Men när jag körde mina 200 jacks mitt i programmet blev jag NÅGOT utstirrad även om de försökte dölja det. Hahaha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...