Sidor

måndag 12 november 2012

I am back


Idag gick jag på gymmet på förmiddagen och vilken skillnad! Lagom mycket folk. Och jag slapp de där dryga killgrupperna som tränar i större grupper, larvar sig och tar upp sju maskiner bara för att sitta och vänta och prata. De är extremt dryga. Plus att det fanns plats att vara spontan och köra lite annorlunda program med hantlar.

Mitt program för dagen blev:

situps med vikt x 50
Obliques x 30 per sida
Gående utfall med vikt x 30 per ben

5 MIN LÖPNING

Hammer curl x 30
Vader x 30
Jumping lunges x 30

5 MIN CYKEL

Axelpress x 30
Tricep x 30
Bicepcurls x 30

5 MIN LÖPNING

Innerlår x 30
Utsida axlar x 30
Utfall x 30

5 MIN CYKEL

Mage, lyfta benen x 30
Hopprep 1,5 min
Axlar, uppdrag x 30

5 MIN LÖPNING

Armhävningar x 30
Benlyft (ligga på sidan och lyft höger och vänster ) x 30 per sida
Legcurls x 50

Riktigt härligt och svettigt pass. Jag kommer att fortsätta med liknande pass i framtiden när utrymme i gymmet passar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow vilket pass, grymt bra jobbat! och skönt att slippa de där killarna ja, det förstår jag. på så sätt är det lite skönt att bara träna hemma, jag behöver aldrig vänta eller samsas om maskiner med någon. förutom om jag tränar när barnen är vakna då och de vill "hjälpa till" och bära hantlar och kettlebells :)

Cilla sa...

Wohoo, vilket härligt pass! Gött att vara tillbaka på gymmet igen :)

Lisa sa...

Vilket bra upplägg! Men det är som du säger lite lättare att köra ett sånt pass när gymet e lite mer tomt på folk. Att slippa rusningstiden är verkligen grymt! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...