Sidor

lördag 3 november 2012

Och träningen då?

Jo, den lunkar på. Det blir väl en så där tre pass i veckan av olika slag. Jag önskar att jag hann och orkade mer. Vissa veckor blir det kanske 4-5 pass. Det är ju bra att variera. Den här konstiga veckan som varit har jag haft två hemmapass. Lite Bodyrockinspirerat, men utan hopp och annat. Plus ett morgonpass på gymmet eftersom jag varit ledig. Det känns helt okej. Sedan den 1 november kör jag också sockerdetox. Det har blivit lite mycket av det goda, men nu är det dags för andra bullar. Nyttigare bullar. Så som jag vill ha dem. När så elen är tillbaka i lägenheten (kan ni tro att det är dag 5 av denna pina!?) ska jag också ta hem keso och annat gottigt.

1 kommentar:

Ingmarie sa...

Är väldigt glad att du (och din familj) klarat sig så pass "bra".
Vilken mardröm allt det här är!
Och tack för ditt inlägg hos mig. Ännu ett perspektiv.
Hoppas hoppas ni snart kan leva lite mer som vanligt igen.
Helt som vanligt lär nog dröja. Men håll ut!
KRAM på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...