Sidor

torsdag 3 januari 2013

JFÅ - Dag 2

Va, är det bara dag två?? Jag kunde svära på att det åtminstone var tre! Känns som hundra år. Men inte för att jag är sugen, men mest för att jag vill att det ska ha gått fler dagar...så att kan man känna sig lite duktig.

Dagen gick riktigt bra. Vid lunch åt jag ute, men valde kött och sallad. Det serverades med strips (känns som allt serveras med det!), jag glömde att säga att jag inte ville ha strips till. Jag lät dem vara i alla fall och det kändes bra. Pepsi light till det. Jag ska sluta dricka nervgiftet så småningom, jag svär!

Ikväll blir det ingen träning. Har ingen lust helt enkelt. Då får det vara...

1 kommentar:

Lisa sa...

Vad duktig du ÄR!
Jag skulle börja mitt nya liv idag men kunde INTE hålla mig mer än till klockan 2 då det blev en kanelbulle efter cafe-lunchen... suck. Men inget jäkla godis ikväll... Kämpa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...