Sidor

onsdag 2 januari 2013

Motivationen!

Jag har nu bestämt att jag efter varje avklarad månad kommer att göra något eller handla någott som jag verkligen vill ha.
I slutet av januari ska jag t ex prenumerera på en fitnesstidning för att hålla motivationen uppe under året. Jag har redan beställt eftersom det tar en stund att få tidningen.
I februari ska jag köpa ett klädesplagg. Sen får vi se vad jag gör. Funderar på manikyr till sommaren, nåt träningsredskap, nya byxor, eventuellt en massage...
Ett år är lång tid, men samtidigt så himla kort. Dag två av 365 är här.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Det gäller att hitta sina egna knep för att hitta motivation. Stort lycka till för ditt 2013! :-)

Kram M

Camilla sa...

Smart att peppa sig själv. Det kan ju dessutom ge en träningskick att få träna i de nya träningskläderna eller med nya redskapen eller nya ideerna från tidningen eller vad det nu är.

Marie sa...

Alltid bra att ha en morot som peppar en. Kämpa på! : )

Anonym sa...

Grymt bra med delmål och morötter ;)

Malin-Charlotta sa...

Belöning till sig själv älskar vi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...