Sidor

måndag 1 juni 2015

1. En introduktion till min träningsblogg

Min träningsblogg har haft sina upp-och nedgångar. Det började som en renodlad träningsblogg med fokus på HIIT. Sedan har det svängt till utmaningar av olika slag, tankar kring kost och träning, graviditet och att komma tillbaka efter graviditet. Flytt från Sverige till USA.

På sista tiden har bloggen legat väldigt lågt. Nu återkommer den eftersom min motivation också är på gång igen. Jag tränar regelbundet och vill bli starkare.
I framtiden hoppas jag att min blogg ska handla om glädjen att träna, att inspirera att träna hemma (för det är det jag gör oftast) och att finna balans mellan jobb, barn, träning, kost och livet i allmänhet.

Tipsa mig gärna om era egna bloggar eller bloggar ni läser!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...