Sidor

torsdag 25 juni 2015

25. Sporter jag utövat

Vilka sporter har jag INTE utövat skulle passa bättre här. I ung år red jag på ridskola ett år. Det var roligt och jag älskar fortfarande hästar mycket. Sedan testade jag på fotboll ett tag. Vi flyttade. Något som jag verkligen gillade var handboll. Och jag var bra på det, speciellt som målvakt eftersom jag inte var så bra på att springa och dribbla. Efter det testade jag innebandy och pingis. Det var också roligt. På nåt sätt har jag alltid tyckt att träning (utom skolidrott) har varit roligt, men aldrig fått till kontinuitet.
När jag blev äldre började jag springa ibland. Det gillade jag. Jag har alltid återkommit till löpningen. Förutom det har jag också testat olika gruppträningar som varit populära genom åren som aerobics, step-up, boxning, body pump, Zumba och allt sånt. Jag är väl bevandrad i sportens värld alltså.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...