Sidor

tisdag 16 juni 2015

16. Drömträning

Åh, jag skulle så gärna vilja testa crossfit! Jag vet faktiskt inte om jag skulle palla ett pass, men testa skulle jag gärna. Jag vågar liksom inte. Nu tror jag att det finns en crossfitklubb inte så långt ifrån mig, men jag har inte tagit mig modet att gå dit. Kanske en dag. Kanske nästa sommar? När jag är ännu starkare?

Jag vill också testa på klättring, klättringsväg om jag får be, berg tar jag mig icke an. Jag är rädd för höjder. Tror jag. Fast mest rädd för döden skulle jag tro.

Sen vill jag ha en PT som kör sjukt hårt med mig. Jag har aldrig testat det och blir lite avis på folk som inte kan gå efter ett besök hos sin PT. Trist att det ska vara så dyrt. Att de också måste betala räkningar fattar jag inte? Inte om man har asstora muskler och är sjukt stark?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...