Sidor

måndag 31 oktober 2011

Filar på veckan

Nu sitter jag och filar lite på veckans träning. Jag är så sugen på att testa nya saker så det är inte klokt. Igår efter roddmaskinen kändes det fantastiskt. Ja, så enkel är jag. Tio minuter på en ny maskin  hag gillar och jag är frälst. Dessutom gav den mig träningsvärki axlar och rygg samt baksida arm. Gillar!

Funderingar om veckan:
- Kettlebell inhandlas förmodligen idag. Ett eller två pass av detta
- Yoga en dag är tvunget så klart
- Lite sugen på att köra Jillian Michaels "3o Day shred" för det var länge sen
- Nytt Bodyrockpass så klart. Men vilket? kan Kettlebell användas ist för nåt?
- Nytt gymschema ska skapas
- Att göra en sandbag enligt Lottas beskrivning. Det vill jag! Vi har en sandlåda på gården...Måste leta bag!
- Kanske springa ute senare i veckan. Årets sista löptur ute. I år har det inte blivit mycket sånt tyvärr. Förra året var det varje dag nästan. Ja, på sommaren och hösten.

Denna vecka är jag ledig onsdag-söndag. Ska passa på att träna under dagen då. Mycket bättre än kvällstid. Energin är så mycket högre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är oxå enkel på det sättet, jag lägger till en övning eller hittar något nytt och jag är som pånyttfödd i träningen :-) Jag har funderat på Bodyrock och KB men har beslutat mig för att skilja dem åt, eftersom KB kräver koncentration och BR för mig är mer tempo och flås. (Sedan tror jag att jag kan slå mig om jag swingar för våldsamt.. skratt) Dela med dig av det du kommer på :-) Jag kommer nog inte att kunna köra något som har huvudet nedåt pga bihålorna så jag ska välja pass på BR inför semestern och skriva ut :-) Hoppas att du får UNDERBART höstlov!!!

Etty sa...

Jag är väldigt sugen på bodyrockpassen. Kör min sista Kb vecka (jag kör samma upplägg i 4 veckor) och efter det ska jag testa något helt nytt för mig. Lycka till med kettlebellträningen!!!

Trillingnöten sa...

Testa Bodyrock! Jag är helt frälst :)

Hmmm...ska fundera på hur man kan lösa relationen mellan KB och BR, haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...