Sidor

söndag 30 oktober 2011

Utvärdering dag 1/33

Gårdagen gick bra om jag får säga så. Jag är fortfarande lite "bakfull" efter den gångna veckan så den kommande veckan kommer att bli tuff. Det brukar vara så.
Maten igår blev:
- frukost med 1 ägg och 2 äggvitor, skinka och grönsaker (paprika och gurka)
- mellanmål/lunch på keso, äpple, valnötter och massor av kanel
- middag på Jensens med stek, råstekt potatis och lite bearniasesås. Kanske inte det bästa, men kvällen var planerad sen länge.
- kvällsmål med kesella, pepparkakskryddor, valnötter, kokosflingor och en gnutta proteinpulver

Träningen fick blir Bodyrock /länk kommer sen, men det är en gammal rutin i alla fall/. Jag ska börja kolla igenom Bodyrockpassen jag sparat som favoriter för att hitta nya pass. Har märkt att jag för det mesta faktiskt kör samma 4-5 stycken. Det är svårt att modifiera alla pass med vissa redskap som Zuzana använder.  Jag har försökt på vissa och det har funkat ganska bra, men jag misstänker att det skulle vara bäst om man hade ex en sandbag eller en Ugiball.
Ska också hitta bra rutin för gymmet från och med nästa vecka. Det är alltid bättre att komma dit med en plan. Annars blir det lite hipp som happ och varken hackat eller malet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Härliga! Vill du få lite feedback? Annars radera :) 1) Gör en egen sandväska som hon kör, ta en gammal träningsväska (helst så liten som möjligt) och ta en matkasse och fyll med sand på lekplatsen och stoppa i väskan. Om den inte blir full (vilket den nog inte blir för sand är tungt) så fyll ut med ngt som inte väger så mycket (typ en lite kudde) och kör :-) 2) Hoppa inte över lunchen :-( Ät alla måltider så att du håller dig nöjd och mätt och fettförbränningen på bästa sätt. Jag vet att du kan detta säkert bättre än mig men OM du har en dålig period så hoppar jag in nu och "stöttar" lite. Massor med kramar!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...