Sidor

lördag 29 oktober 2011

Kettlebellmania

ALLA har verkligen införskaffat en kettlebell (eller ett helt jäkla stall av dem) och jag ligger efter. I veckan kommer jag i alla fall att köpa en. Tror jag. Det känns som att jag behöver ett nytillskott av något. Vad som helst. När jag började min träningskarriär sprang jag. Sen började jag köra cirkelträning. Efter det kom gymmet. Så fann jag Bodyrock och nu är det dags för ytterligare ett steg i utecklingen. Man behöver en nytändning ibland, kasta in nåt nytt och röra om. Så nästa vecka blir jag med kettlebell. Spänningen är olidlig!

3 kommentarer:

Träningen och livet sa...

Kul med ny träningsblogg! Lycka till med Kettlebell-köp.

Anonym sa...

Du kommer att ÄLSKA det! Som du säger, skaka om träningen lite:) Kram!

Beatatjata sa...

Det är skitkul! Och då kan du kolla in myomytv där det finns mycket kb-övningar och pass. Rekommenderar dock en introduktionskurs av något slag. Eller finkamma youtube (och myomytv). Jag gillar att få bekräftat att jag är på rätt väg så jag gillade kurs...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...