Sidor

måndag 31 oktober 2011

Utvärdering dag 3/33

Så var dag tre avklarad. Det rullar på.
Dagens mat:
Frukost: 1 ägg, 2 äggvitor, skinka och grönsaker
Mellis: 1 överbliven coltingpannkaka och lite jordgubbar
Lunch: en rejäl kycklingsallad
Mellis: överhoppad medvetet. Inte hungrig samt att jag skulle äta lite mer till middag.
Middag: 1 paprika med köttfärsröra, en halv potatis, en msk philadelphiaost, 1/2 hot dog, pyttebit tortillabröd
Kvällsmål efter träning: proteinshake

Träning:
Eftersom träningsvärken flyttat sig uppåt efter gårdagens träning bestämde jag mig för att köra Bodyrockpasset Hands free workout som bara involverar ben i princip. Sedan körde jag min sista utmaningsvecka med 100 squats på 1.32 min , 100 crunches på 1.22  min och 100 armhävningar på 2.50 min. Jag försökte hålla så bra form och hållning som möjligt under alla 100 reps av varje. Det är svårt när man ska göra det på tid!

Helt okej. Nu känns det att jag är tillbaka i form efter förkylningen. Imorgon kan jag börja köra hårt igen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...