Sidor

lördag 29 oktober 2011

Fitnessfighten

Jag har valt att denna gång starta en blogg istället för att uppdatera på min sida på min andra blogg. Dels kan man inte kommentera direkt under och dels känns det så grötigt att skriva allt på en sida. Ibland vill jag också lägga in träningsinspiration på min vanliga blogg, men de allra flesta som läser där är inte väldigt intresserade av träning och sånt. Några tappra, men långt i från alla. Vi får var detta leder. Jag hinner ju egentligen knappt med EN blogg, men vad sjutton. Detta är så roligt att det får ta lite tid. Jag ser det som träning inför att skriva min egen bok en dag!
Ni får stå ut med att sidan utvecklas hela tiden. Jag måste hitta bilder och sånt som fungerar för innehållet och en bakgrund som jag gillar. Nu tar jag nästan första bästa. Och en header. Jag som är superdålig på sånt! Nu ska ju inte bloggen handla om hur man skapar en blogg, utan träning. Så jag sätter punkt här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh vad roligt!!! Superroligt :-) kram!

Malin-Charlotta sa...

Å jag är med! Tummen upp för dig!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Kul att du har börjat med en träningsblogg! Jag kommer helt klart att följa dej här!!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...