Sidor

torsdag 3 april 2014

4/31

Ja, vad dagarna rasar. Å andra sidan känns det ändå...Jisses, 27 träningspass kvar tills dessa dagar är över. Hur ska det gå? Jag har dock varit duktig på att blanda pass denna vecka.
Hittills 2 HIIT-pass, ett löppass och ett pass yoga. Tack och lov är det ju ganska vårlikt och att träna löpning börjar bli helt okej! Våren är så härlig! Perfekt tid att springa ute! (Innan det blir för varmt. Att springa i 35 gradig fuktig värme känns så där...)

På schemat stod det visst yoga i morse. Jag har inte yogat denna kropp på 1.5 år eller mer så det var spännande. Som tur var tog jag en välkänd yogavideo som jag kört många gånger tidigare (Blossoms fitnessyoga som jag fick med en träningstidning för flera år sen) som jag kan utan och innan. Trots det var det ganska tufft med vissa ställningar. Det märks att musklerna förtvinat något under mitt träningsfria år...De kommer sakta men säkert tillbaka. Tror jag.

Kanske skulle införskaffa Yoga 2 också? Funderar på det.
Kaloriräkningen är precis så tråkig som jag minns den, men väl nyttig. I måndags kom jag upp i 1500 kcl vilket är för litet just nu. Tisdag och onsdag gick bättre. Mer protein och jag var mätt längre. Idag har jag hunnit äta min frukost som bestod av grötplättar och frukt. Vårmat!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...