Sidor

måndag 24 december 2012

Julaftonsträning!

Det blev ett lättare pass på gymmet i morse! Och ingen tomtemössa hade jag heller! Fy på mig. Men, likväl, gick jag 20 minuter till gymmet, gymmade 45 minuter och gick 20 minuter hem igen. Det är inte fy skam!
Idag ska jag förbereda mat inför morgondagen så att vi slipper så mycket bestyr imorgon...
Och så blir det julfilm ikväll med dottern. Och så lite lägga ut kakor till tomten som kommer under natten. Allt enligt amerikansk tradition. Men vi har lagt till en svensk twist så klart. Saffransbullar och pepparkakor får tomten av oss. Och dottern har gjort ett paket till tomten och tomtemor. Rätt ska vara rätt!
Ni får ha en alldeles fantastik julaftonskväll! Jag tänker på er!

Årets julgran och dotter! Fast dottern finns ju året runt så klart. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...