Sidor

lördag 1 december 2012

2013

Så är det bara 31 dagar kvar av detta året som har varit mycket omtumlande måste jag säga. Inte minst med tanke på att vi flyttat runt halva världen. Bara det liksom.
Det mesta har ställts på sin spets. Mest av allt min träning och kost.

På grund av mitt jobb har jag inte samma energi att träna på kvällarna längre. Jag kommer hem klockan 18 och har fullt upp med läxor med dottern, bada umgås, lägga henne etc...Jag får ihop ca 3 pass i veckan och det är jag glad över.

Maten är väl okej. Typ. Inte alls som jag brukade och tänkt mig. Det tar sig sakta men säkert. Jag känner mig ur led.

Mina träningsutmaningar har jag lagt åt sidan, fastän jag älskar dem!

2013 ska bli året då jag återtar mina rutiner igen. Skapar utmaningar och sånt. Jag älskar utmaningar och behöver dem. Kosten ska tillbaka, förmodligen något korrigerad på grund av ekonomi och tillgång till råvaror. Jag känner mig taggad. En månad i taget. Vi börjar väl med januari?


3 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Jag förstår att det är omtumlande, jag tycker att du är bäst som anpassar dig och låter det ta tid.. Det är ett maraton och inte ett sprinterlopp och oavsett så kommer du att vinna.. Superkram!

Anonym sa...

omtumlande ja! vilken livsomställning ni gjort! tycker också vi tar en månad i taget, behöver det jag med! kram

Malin-Charlotta sa...

En månad i taget låter bra!! :) Och vilket år det är 2012, på många spännande sätt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...