Sidor

onsdag 3 oktober 2012

Freebies

På gymmet igår var det dags för lite gratissaker. Det är alltid roligt. Jag visste inte att de hade såna där event, men tydligen. Gårdagens event var...tadaaa:


Japp. Pizza. På ett gym? Jag vet inte jag. För min del fick det vara, hur gott det än är. Jag hade gärna sett nåt annat. Som broccoli. Nä, kanske inte. Men varför inte nåt nytt lite nyttigare mellanmål? Promota nåt proteinpulver? Jag är verkligen inte emot pizza! Jag äter det nån gång i månaden. Dock kan jag tycka att det är sämre att servera på ett gym där de flesta besökare är överviktiga och kämpar mot sina matmonster ändå...
Hiss eller diss på pizzaparty på gymmet?

9 kommentarer:

Maria sa...

Ja det var lite märkligt! Som du skriver hade något mer hälsosamt passat mer på sin plats.
=)

Anonym sa...

I mina öron låter det HELT galet!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Absolut DISS! Kram

Beatatjata sa...

Nä det var knäppt tycker jag... I så fall någon hälsosam variant, som de gör i biggest loser typ, hälsofierar en favvo-mat så att folk inser att man kan äta gott och bra!

Hoppas du har det bra over there! Läser men hinner inte kommentera så ofta. KRAM!

Marie sa...

Hmm, skumt tycker jag! Säger som ovan; hade förstått om det var en hälsosam variant.

Marie sa...

Hmm, skumt tycker jag! Säger som ovan; hade förstått om det var en hälsosam variant.

Ingmarie sa...

Diss!
Inte bara onyttigt utan även ofräscht!

Anna sa...

De där kändes lite skumt, men det är ju lite USA över de där känns de som :P

Anonym sa...

Only in USA! Absolut diss på det!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...